سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کودکان اوتیسم و ماساژ درمانی 1402.04.05

کودکان اوتیسم و ماساژ درمانی 1402.04.05

.. اقدامات احتیاطی استاندارد بهترین فیزیوتراپی در اصفهاندکتر قولنج drgholenj شامل بهداشت دست، استفاده از PPE (تجهیزات محافظ شخصی) برای جلوگیری از تماس مستقیم با خون، مایعات بدن، ترشحات و تمیز کردن و ضدعفونی تجهیزات بیمار است. بنابراین، با انجام اقدامات IPC زیر، انتشار عفونت ویروس کرونا را می توان کنترل یا از انتشار/انتقال کاهش داد: • شستن مکرر دست ها با آب و صابون (حداقل به مدت 20 ثانیه) • دست های خود را با ضدعفونی کننده الکلی پاک کنید از تماس نزدیک با کسی بپرهیزید، در صورت ملاقات با کسی فاصله فیزیکی را حداقل 6 فوت حفظ کنید از تماس با چشمان، دماغ یا دهان خویش خود داری نمائید همیشه بینی و دهان خود را با ماسک بپوشانید در خانه بمانید اجسام و سطوح لمس شده ماساژ درمانی را مرتباً تمیز و ضدعفونی کنید آداب سرفه را رعایت کنید از آنجایی که دوره نهفتگی کووید-19 کمتر است یعنی به طور متوسط 5 تا 14 روز با طیف وسیعی از علائم تظاهر می کند


قفل شدن فک یا به اصطلاح تریسموس چیست؟ 1402.04.03

قفل شدن فک یا به اصطلاح تریسموس چیست؟ 1402.04.03

….... این تمرینات می‌توانند بهبود عملکرد جسمانی، افزایش انعطاف‌پذیری، تقویت عضلات و کاهش خطر آسیب‌های آینده را فراهم کنند. همچنین، فیزیوتراپیست‌ها تریسموسمی‌توانند به ورزشکاران درباره تکنیک‌های صحیح حرکت، کنترل درد و پیشگیری از آسیب‌های مرتبط با ورزش راهنمایی کنند. با توجه به رشد چشمگیر حوزه فیزیوتراپی و تأثیر آن بر بهبود و کیفیت زندگی، اهمیت تأمین دسترسی عمومی به خدمات فیزیوتراپی بیشتر از همیشه مشخص است. افزایش تعداد مراکز فیزیوتراپی و توسعه شبکه‌ای از فیزیوتراپیست‌ها به منظور ارائه خدمات به جامعه، ترویج سلامت و بهبود عملکرد بدنی و روانی افراد امری ضروری است. همچنین، برنامه‌های آموزشی درباره فیزیوتراپی و فواید آن برای جامعه باید ترویج شود تا آگاهی عمومی در این زمینه افزایش یابد. در نتیجه، رشد چشمگیر حوزه بهترین فیزیوتراپی در اصفهاندکتر قولنج drgholenj و ارتباط آن با بهبود و کیفیت زندگی بسیار مهم است. با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و تمرینات تخصصی فیزیوتراپی، امکان بهبود عملکرد بدنی، کاهش درد و آسیب‌های ورزشی، بهبود تعادل و کیفیت زندگی فراهم شده است. اما برای بهره‌برداری کامل از این حوزه، نیاز است تا آگاهی عمومی افزایش یابد،


آتروفی عضلانی نخاعی یا SMA چیست؟ 1402.03.31

آتروفی عضلانی نخاعی یا SMA چیست؟ 1402.03.31

[7، [8]، [9].اولتراسوند ریه (LUS) یک ابزار تشخیصیآتروفی عضلانی نوظهور برای ALA است که می تواند توسط فیزیوتراپیست ها استفاده شود [6]، [8]، [10]، [11]. در حالی که تمایز بین الگوهای آتلکتاتیک و تثبیت ریه با استفاده از LUS می تواند دشوار باشد، برونکوگرام هوا معمولاً به عنوان ویژگی متمایز برای هر آسیب شناسی استفاده می شود. در حالی که تثبیت یک الگوی بافت مانند و برونکوگرام های هوایی پویا را نشان می دهد.آتلکتازی همان الگوی بافت مانند را نشان می دهد، اما همراه با برونکوگرام های ثابت یا بدون هوا [12]، [13]. امتیاز LUS به عنوان ابزاری برای ارزیابی هوادهی کانونی و جهانی [14، [15] ایجاد شده است و می تواند یک سیستم امتیازدهی مفید برای ارزیابی و نظارت بر تغییرات هوادهی در طول اقامت بیمار در ICU باشد. با توجه به دانش ما، هیچ مطالعه ای وجود ندارد که ارتباط بین ابزارهای ارزیابی تنفسی کنار بالین، اقدامات بهترین فیزیوتراپی در اصفهان دکتر قولنج drgholenj  فیزیولوژیکی و امتیاز LUS را در تشخیص تغییر هوادهی ریه مرتبط با درمان فیزیوتراپی در جمعیت دارای تهویه مکانیکی بررسی کند.


پرتو درمانی چیست و چگونه انجام می شود؟ 1402.03.29

پرتو درمانی چیست و چگونه انجام می شود؟ 1402.03.29

پارامترهای تبادل گاز، علائم و سهولت پرتو درمانی خلط پس از 24 ساعت درمان گزارش شد. با نامشخص بودن سهم برونشکتازی در تشدید زمینه ای، آزمایشات بیشتری برای تعیین اثر بالینی این عمل ضروری است. تهویه غیرتهاجمی برای درمان نارسایی تنفسی حاد یا مزمن نوع II در مبتلایان به برونشکتازی استفاده می شود. از نظر فیزیولوژیکی، تهویه غیرتهاجمی تعادل اسید و باز را اصلاح می کند، ماهیچه های تنفسی را تخلیه می کند و علائم را بهبود می بخشد. برای کسانی که نارسایی حاد تنفسی ثانویه به دلیل تشدید حاد برونشکتازی دارند، مطالعات امکان سنجی بهبود پارامترهای تبادل گاز انتخابی و علائم تنفسی را با پیشنهاداتی برای کاهش نیاز به لوله گذاری و مدت اقامت در مراقبت های ویژه نشان داده است. در عمل، فیزیوتراپیست ها در ارائه این درمان نقش دارند، از جمله موارد بهترین فیزیوتراپی در اصفهاندکتر قولنج drgholenj عملی شناسایی کاندیدهای مناسب، ایجاد درمان و تنظیم پارامترها برای اطمینان از راحتی بیمار و اثربخشی بالینی.


رادیوتراپی چیست و چه کاربرد هایی دارد 1402.03.27

رادیوتراپی چیست و چه کاربرد هایی دارد 1402.03.27

55 که نقش کمکی اکسیژن درمانی مرطوب  رادیوتراپی در بهبود خلط را نشان می دهد. یک مطالعه کنترل‌شده تصادفی طولانی‌مدت روی 45 فرد مبتلا به برونشکتازی که روزانه خلط تولید می‌کردند (بیش از 5 میلی‌لیتر) هوای مرطوب‌شده محل سکونت را با سرعت 20 تا 25 لیتر در دقیقه از طریق HFNT برای یک دوره ≥ 2 ساعت در روز برای یک دوره 12 ماهه دریافت کردند. 54 تشدید کمتر و HRQOL بهتر در افرادی که این درمان را دریافت می‌کنند در مقایسه با مراقبت‌های معمول مشاهده شد.56 این یافته‌های اولیه تشویقی را برای تجویز اکسیژن‌درمانی مرطوب می‌کند، اگرچه مطالعات بیشتری در طیف وسیع‌تری از شدت بیماری برای روشن شدن فواید مورد نیاز است. شواهد در مورد HFNT در افراد مبتلا به تشدید حاد بسیار محدود است. یک مطالعه مشاهده‌ای بر روی 15 بیمار مبتلا به نارسایی حاد تنفسی ثانویه به دلیل تشدید COPD با برونشکتازی همزمانبهترین فیزیوتراپی در اصفهاندکتر قولنج drgholenj HFNT و اکسیژن مکمل را با 50 لیتر در دقیقه، با کسر اکسیژن دم‌شده برای حفظ اشباع‌های پوستی 92% تیتر شد.